J U S T S M I L E

ENTRY ABOUT BFF PHOTO FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Siapakah ??

Haihh..bila sudah kerja tempat open like shoping centre..memang semua orang kita akan berjumpkan?:face33:who ?? tak kiralah berjumpa dengan siapa-siapa pun..boleh jadi berjumpa dengan Ex-couple jugakan ??
Hurmm macam sha lah..tak silap minggu lepas..terkejut jugalah..why mesti jumpa dia ?? kenapa erk ??
Uk..storynya  macam ni..
One day sha tengah beborak dengan Kak Bela (kakak yang sama kerja dengan sha..)betul-betul dekat luar kedai..sambil beborak tu mata sha ni mengelilau pandang sana..pandang sini..tengok customer dalam Tesco Peringgit tu..then tetiba mata sha terus tertumpu pada seorang lelaki yang pernah jadi couple sha dulu..
Well..kali pertama sha pandang..dia pun ada terpandang sha juga..terus sha tutup muka dengan kertas yang ada dekat dengan sha..then sha just cakap dalam hati.. (alarr tu abang dia..nasib bukan dia..buat apa nak tutup muka dengan kertas..? )
Honestly..muka dia dengan abang dia memang sejibik !! sha pun tak cam sangatlah..sebab sha tak pandang lama sangat mukanya..
Sha pun terus sambung beborak dengan kak Bela tu..tak lama lepas tu...dia pandang sha balik..agaknya..masa kitaorang sama-sama pandang.. dia terkejut kot.. tu sebab dia pandang sha lagi sekali..
Sebelum sha syak dia..yang dia to ex-couple..sha tengok dia pakai slipar..
Uk !! time to terus sha terperanjat then sha terus sorok belakang peti ais !! sah memang dia..:face23:
Memang merah terus muka ni..rasa nak marah pun ada juga..:face3:sebab kalau boleh tak nak lihat langsung mukanya !!
Sha harap lepas ni jangan ada lagi mukanya dekat Tesco tu.. menyampah !! :face7: