J U S T S M I L E

ENTRY ABOUT BFF PHOTO FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Suplemen?

Salam awak..awak..awak..!! 
Sebelum tu sha nak tanya korang pernah tak ambil suplemen? alarrr..macam aurawhite,bvite,dianz dan blar..blar..blar... 
Dalam dunia ni dah banyak sangat keluaran suplemen..tapi sebagai pengguna awaklah yang menentukan suplemen mana yang awak nak amalkan..yer dok? 
Mengenai suplemen ni..ada orang takut sangat nak amalkan..katanya takut bahayalah..takut masalah dalamanlah..takut mengganggu priodlah..dan terbaru pasal kes mahasiswi meninggal dunia akibat suplemen yang terlebih dos? ada pula..ianya berpunca dengan suplemen yang agak femessss gituw..tapi wallahwa'lam..kalau dah ajal memang tak boleh nak di elakkan..mungkin suplemen yang di ambil tu hanyalah asbab musabab jekan? Allah sahaja yang mengetahui segalanya..
So, berbalik kepada cerita asalnya..
Suplemen ni hanyalah pengganti@makanan sampingan untuk mendapatkan zat dan vitamin untuk diserap dengan baik oleh anggota dalaman kita..
Mudahkan? yang mana tak makan buah..tak makan sayur..pilih jer suplemen yang mana awak mampu beli..ikut cita rasa masing-masing..ada yang berbentuk bancuh,kunyah dan macam-macam lagi... dengan hanya mengamalkan suplemen ni..sedikit sebanyak..mampu menghasilkan atau menambahkan zat dan vitamin dalam badan.. tu sebablah kulit jadi lawo..flawless..gebu gebas...kulit teggang..badan pun jadi bertenaga..! *sekuat harimau ..! ngeh..ngeh..ngeh..
Mohonlah buang segala pemikiran anda yang kolot dan negetif tu...repeat ! *SUPLEMEN TAK MERBAHAYA !!
Yang buat ianya menjadi bahaya tu..makan tak ikut dos yang di syorkan...minum air masak pun kurang ! *kalau air yang manis sampai bertong-tong minum tak bahaya??
Kalau pergi dekat klinik pun..doc mesti syorkan korang cari satu suplemen untuk tubuh badan tu...jadi korang boleh fikirlah sendiri ye.. 
 Lots of love,
scha..