J U S T S M I L E

ENTRY ABOUT BFF PHOTO FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Ex &%^(&
Mesti ada yang tertanya-tanya why entry scha tajuk macam tu ? 
Jawapannya.. saja jer..hmm actually nak maki je ! *emo..*
Kadang-kadang terasa annoying gila dengan wechat ni..yelah,dia akan jadi auto add bila friends list dalam contact fon ada wechat..then 2 hari lepas boleh pulak pergi add ex couple scha punya wechat.. then dia punya gatal and batak terlampau pergi approve ! 
Conferm-conferm dia fikir scha add dia and nak get back dengan dia *ouh jangan bermimpi !..*
Scha pulak boleh tak padam contact number dalam fon ni..memang tak save no dia..tapi scha ada simpan mesej yang dia pernah text scha sebelum ni untuk kasi dekat cik abby baca..so..pihat wechat telah mengambil aleh untuk add dia ! *mengapa ? dan kenapa ?* dan sekarang ni terlah ku persalahkan pihak wechat..hahahha
Okey back to our story..semalam scha open my wechat untuk lihat update terbaru..then tetiba dapat chat dari dia..just say "hi" ????   *muka bengang*
Bengan sebab..sebelum ni di mesej..scha dah cakap jangan ganggu and sudah pun maki dia..but still lagi nak sent cwechat dekat kita.. ? *ouh kau memang tak faham bahasa..*
So dekat bawah ni ada conversation antara scha dengan dia..sebenarnya rasa benci,menyampah bila dapat text dari dia..bila nak reply tu rasa macam nak je scha taip maki-maki dengan dia taw ! tapi memandangkan kita perempuankan.. so kenalah jaga..bukan hipokrit ! tapi memang kita kena jaga adab dengan orangkan ? 
So di bawah ni conversation scha dengan my ex..


Scha hanya buat screen shoot pada second text..sebab yang first tu..tak ada apa-apa pun..he just say "hi" and give me some annoying emoticon ja..


hahaha alasan yang tak munasabah ! katanya salah text !tak sengaja..


Mungkin dia rasa dah malu..huh ! padan muka ! dapat ayat kaw-kaw..
Ouh well..dia bukannya segentle yang difikirkan..dari masa couple dengan dia memang banyak terasa hati..bila ajak jumpa family..hampeh ! 
So sampai sini jelah entry scha bercertia pasal my ex ni..kalau nak cerita panjang-panjang..scha pulak yang rasa bosan ! buang masa nak cerita pasal mamat ni...boleh datang darah tinggi..hihihi okey papai !
 Lots of love,
scha..