J U S T S M I L E

ENTRY ABOUT BFF PHOTO FACEBOOK TWITTER INSTAGRAM NEWER OLDER +FOLLOW

Menjaga Hati ?

Actually banyak benda yang nak di luahkan.. tapi tak tahu nak start dari mana..tapi for this entry scha nak sharing tetang perasaan dan jaga hati untuk orang lain yang perlu di jaga..tapi hati kita yang sakitkan ? tak gitu?
Hurmm..terasa lah juga bila kawan kita sendiri buat kita macam ni..
*Owh well..maybe aku ni housmate,roomate,anda classmate kau..tapi kau memang tak patut buat aku macam ni..!*
Kadang-kadang duduk terfikir juga..adakah salah satu faktor tadi tu..menyebabkan dia ambil kesempatan pada diri ni? owh maybe YES
Tak perlu kut nak mention-mention who's that girl ? hurmm
Semua benda aku yang kena buat..assignment group kalau present..aku je yang kena present.. *tapi bagus juga..kau tak nak markah..aku yang dapat.. *
Bila buat assignment scha yang kena buat cover depan untuk dia.. *aku serumah dengan kau..memang kerja aku buatkan semua untuk kau..*
Haish bila midterm..tak tahulah apa yang dia ulangkaji..tapi bila start midterm..bertanya juga untuk dapatkan jawapan ! Grrrrrr... *kan bagus kalau minta aku jawabkan midterm untuk kau !*
Rasa sakit sangat..nak berterus terang..face to face..malas...sebab akan banyak alasan  yang dia dok bagi..memang fedup gila bila bercakap dengan orang banyak alasan ni !
Tapi apa pun memang scha perlu slow talk and berterus terang dengan dia apa yang scha rasa..kalau diaterasa hati pun..who care's ? *memang bagus pun kalau kau terasa..sebabnya benda datang dari diri kau juga *
 Lots of love,
scha..